Türkiye'nin her noktasına 1000 TL ve üzeri Kargo ÜCRETSİZ!

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
    Üyelik bilgilerinizi üye girişi yaptıktan sonra "Üye Bilgilerim" sekmesinden değiştirebilirsiniz.
    Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
    Üyelik iptal talepleriniz için info@dekantparfum.com.tr'ye mail atabilirsiniz.
     
    Dekantparfum.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?
    Dekantparfum.com.tr'ye üye olmak için "Yeni Üyelik" sayfasından ilgili alanları doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
     
    Nasıl sipariş verebilirim?
    Dekantparfum.com.tr üzerinden üye girişi ile ya da üyeliksiz olarak sipariş oluşturabilirsiniz.
     
    Alışveriş yaparken hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
    Alışverişinizi tamamlamak için kredi kartı, banka kartı, yurtdışı kartı kullanabilir ayrıca havale yöntemini tercih edebilirsiniz.
    **Kapıda ödeme imkanımız bulunmamaktadır.
     
    Şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?
    Şifremi unuttum butonuna tıklayarak yeni şifre alma talebinde bulunabilirsiniz.
     
    Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
    Yurtiçi ve Aras kargo ile anlaşmamız mevcuttur.
     
    Siparişim ne kadar sürede gönderilir?
    Sipariş gönderim süremiz hafta içi verilen siparişlerde maksimum 2 iş günüdür. Siparişler en geç ertesi gün kargoya verilir. Gönderim süresine hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir.
    **Kampanya dönemlerinde yoğunluktan dolayı bu süre uzayabilmektedir.
     
    Sepetime promosyonu nasıl ekleyebilirim?
    Mevcut koşullara uygun tutar üstünde sepet oluşturulduğunda 'satın al' bölümüne geçildiğinde solda sepetiniz için geçerli olan promosyonlar yer almaktadır. Dilediğiniz promosyonlu ürünü seçip 'sepete at' demelisiniz. Aksi takdirde promosyon sepetinize eklenmemiş olacaktır.
    **Sepette promosyonlu ürün var ise promosyonlar birleştirilemez. Toplam sepet tutarınız indirimli ürünler haricinde promosyon için gerekli olan alt tutar limitinde olmalıdır.
     
    Kargo ücreti nedir?
    Aras Kargo ile Türkiye'nin tüm şehirleri için kargo bedeli 350 TL- 1000 TL arası 60 TL'dir. 1000 TL üzerindeki siparişlerde kargo bedeli alınmaz.
    Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin tüm şehirleri için kargo bedeli 350 TL- 2000 TL arası 80 TL'dir. 2000 TL üzerindeki siparişlerde kargo bedeli alınmaz.
     
    Kargomu alamadım, iade olmuş ne yapmalıyım?
    Siparişleriniz en geç 2 iş günü içerisinde tarafımızdan kargolanır. Kargo çıkışında firmamızdan bilgilendirme maili alıp aynı zamanda akşam saatlerinde seçtiğiniz kargodan sms alırsınız. Gelen sms üzerinden kargo takibinizi yapabilirsiniz. Teslim alınmayan kargolar kargo şubenizde 3 gün sürece bekletilir. Şubeden de alınmayan kargolar tarafımıza iade olur. İade kargoların tekrar gönderilmesi için tarafımıza bize yansıtılan git-gel kargo ücretinin ödenmesi gerekir. İptal edilmesini istenen siparişlerden tüm kargo bedelleri düşülerek iadeniz gerçekleştirilir.

    Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
    Yurt dışına gönderimimiz bulunmamaktadır. Sadece Kıbrıs'a alıcı ödemeli olarak iletilmektedir.
     
    Siparişim hangi saatlerde teslim edilecektir?
    Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo ile mesai saatleri içerisinde belirttiğiniz adrese iletilecektir.
     
    Siparişimin alıcı ismini değiştirebilir miyim?
    Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.
     
    Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra adres değişikliği yapılamamaktadır. Whatsapp destek hattından iletişime geçebilirsiniz.
     
    Kargo takip numarasını öğrenebilir miyim?
    Kargo takip numaranız, siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza sms ve e-mail yoluyla iletilecektir.
     
    Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
    Anasayfanın sağ üst kısmında bulunan "Sipariş Takibi"ne tıklayarak tarafınıza gönderilmiş olan kargo takip numarası ile kargonuzun nerede olduğu ile ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.
     
    İade koşulları nelerdir?
    TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI'ndaki "22.Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir."  maddesine uygun olarak iade işlemlerinizi yapabilmekteyiz. Bu koşullar sağlandığı takdirde iadeniz yapılacaktır. Aksi takdirde iadeniz kabul edilmeyecektir.  (Orijinal boy ürünler için )

    İadeniz bize ulaştıktan sonra gerekli kontroller sağlanıp iade koşullarına uygun bulunduğu takdirde kargo bedeli iade tutarından düşülüp 10 iş günü içerisinde tarafınıza ücret iadesi yapılacaktır.

    Dekant parfümler içinse; dekant sizlerin bilmediği parfümleri denemeniz için yapılan butik bir iştir. Kozmetik sektöründe ve butik işlerde değişim ve iade bulunmamaktadır. Siparişlerinizi bu doğrultuda oluşturunuz.

    Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
    Tüm öneri, istek ve şikayetleriniz için whatsapp hattımızdan bize ulaşabilir veya info@dekantparfum.com.tr'ye mail gönderebilirsiniz.
      IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.